tirsdag den 8. juli 2014

Tegnet - Kelley Armstrong (Mørkets oprør #1)





Titel: Tegnet 

Forfatter: Kelley Armstrong 

Serie: Mørkets oprør 

Genre: Fantasy, Paranormal, Romance

Udgivet af: Carlsen 

Udgivelses år: 2013 






Resume: 


Maya Delaney har altid følt sig tæt forbundet med naturen og de store skove 


omkring hendes hjem – og det poteformede modermærke på hendes hofte føles 

som et tegn på, at hun hører til her. 

Men så begynder foruroligende ting at ske omkring den lillebitte medicinske 

forskningsby, Salmon Creek. En af skolens elitesvømmere drukner i en helt rolig 

sø. Pumaer dukker stadigt hyppigere op i skovene, og Mayas bedste ven 

begynder at udvikle ’dårlige fornemmelser’ om personer, som de møder. Det 

gælder ikke mindst, den nye dreng i byen, Rafe, en bad boy fra Sydstaterne, 

som Maya til sin store ærgrelse ikke kan være helt ligeglad med. Især ikke da 

det viser sig, at Rafe måske har viden om Mayas biologiske forældre – og om 

hvad der foregår lige under overfladen i den lille by … 



Anmeldelse: (Dina)

Jeg synes Tegnet er virkelig god, der er en masse sjove og gode karakterer. Personerne er troværdige. Tegnet starter ud med at være mystisk og spændingsfyldt, lidt ligesom en krimi, men når man så kommer i gang sker der en masse underlige ting som får det til at stå klart at det er en fantasy bog. Den er virkelig god, og ungdommelig. Der er både kærlighed, jalousi, drama og fantasy! Hvis man godt kan lide ovenstående ting er denne bog helt klart noget for dig!




4 ud af 5!

Anmeldelse: (Adalat)

Jeg læste originalt denne bog på engelsk lige da den var udkommet i 2011, jeg kan huske at det var en meget god bog som jeg læste i løbet af en enkelt dag, da det var umuligt at ligge den fra mig. Jeg var vild med mysteriet bag det hele, men noget der gik mig på, var dog at der ikke helt var så meget romance, men det kan have en del at gøre med at jeg er en sucker for romance! Ellers så er det en meget god bog der helt klart kan anbefales. 



Jeg gav den også 4 ud af 5! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar