torsdag den 26. juni 2014

Paladin Profetien - Mark Frost (Paladin Profetien #1)



Titel: Paladin Profetien



Forfatter: Mark Frost 

Serie: Paladin Profetien 

Genre: Fantasy, Science-Fiction, Paranormal,
            Adventure, Mystery 

Udgivet af: Høst og søn 

Udgivelsesår: 2013 



Resume: 

Hele sit liv har teenageren Will West fulgt sine forældres mange regler; især har han lært at undgå opmærksomhed. Da han ved et uheld klarer sig unaturligt godt i en prøve, bliver Will imidlertid tilbudt et stipendium til en eksklusiv kostskole, hvor intet er, som det ser ud. Sammen med sine nye værelseskammerater opdager Will skjulte sider af sig selv og sin familie, der viser sig at have forbindelse til en urgammel profeti. Forfulgt af både løgne og fjender vikles Will ind i en livsfalig kamp om verdensherredømmet.

Anmeldelse:

Jeg har så fået læst Paladin Profetien af Mark Frost og jeg må sige at jeg er imponeret! Da jeg begyndte at læse, tænkte jeg ”Ej, den er sikkert meget gammeldags eller sådan noget ...” Men der tog jeg godt nok fejl! PP (Paladin Profetien) er helt fantastisk! Jeg elsker den måde Mark Forst skriver på. Han skriver på en måde der ... rammer en. Han er en af de forfattere der kan få en til at føle med hovedpersonen. Desuden synes jeg hovedpersonen Will er super sej!

Alt i alt er det en fed bog, fyldt med drama, spænding og et lille indblik i den teknologisk fremtid!



4 af 5 stjerner!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar