onsdag den 5. marts 2014

Født ved Midnat - C.C. Hunter (Shadow Falls #1)





Titel: Født ved Midnat

Forfatter: C.C. Hunter 

Serie: Shadow Falls 

Genre: Fantasy/Paranormal/Romance

Udgivet af: Tellerup


Udgivelsesår: 9. jun. 2011







Resumé: 
Kylies verden er ved at falde fra hinanden:
Hendes forældre skal skilles.
Hendes kæreste har slået op.
Og det er ikke det hele:
Hun vågner skrigende op fra mareridt hun ikke kan huske,
og hun plages af en forfølger som ingen andre kan se...
Hun bliver sendt til Shadow Falls
– en sommerlejr for unge med adfærdsvanskeligheder.
Dybt uretfærdigt, når det nu er hendes forældre den er helt galt med.
Shadow Falls er dog ingen almindelige sommerlejr...


Plot: 
”Født Ved Midnat” er en virkelig god bog! Plottet er virkelig godt. På en måde er det en rigtig tøsebog, med kærlighed, hemmeligheder og drama, men på samme tid er der action!
Hvis du godt kan lide sådan nogle ting er ”Født Ved Midnat” lige noget for dig!
Bogen er et stort mysterium jeg glæder mig til at opklare! Kærligheds-delen i ”Født Ved Midnat” er virkelig ... underlig ... men alligevel så GOD! Altså de forskellige fyre har hver deres personlighed, der på en eller anden måde får Kylie til at blive tiltrukket af dem, og derfor gør det svært for hende at vælge. 


Karakterene: 
Kylie er meget forvirret og har det ikke så godt, på grund af de mange problemer der lige pludselig er dukket op i hendes liv. C.C. Hunter har formået at skabe en troværdig teenagepige i krise.
Jeg synes personerne er gode, der er ingen huller. Jeg kan især lide Miranda og Dellas forhold/personligheder, og selvfølgelig også de dejlige drenges!

Forfatterens skrivestil: 
Jeg synes C.C. Hunter skriver godt nok, men ikke overdrevet godt. Jeg bryder mig ikke specielt godt. Jeg bryder mig ikke den måde (3. Person) hun har skrevet på. Man kan sagtens skrive i 3 person, så det lyder godt, og er fedt at læse, men det synes jeg ikke helt C.C. Hunter formår, i hvert tilfald ikke i starten.

Coveret: 
Jeg synes coveret er virkelig pænt. Farven er virkelig pæn, og jeg synes den passer godt med handlingen. Man kan også se/forstille sig at det er Kylie på forsiden.  



 Hjerter:

 Plot:     
Karaktererne:    
Forfatteren:     
Coveret:    

Overalt Vurdering:
   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar